手牌及六骨作者zarla的UT相关汉化堆积处
更新频率大概是周更
大概还算是个个人帐号所以平常会推荐很多无关的东西建议屏蔽
想做的事好多但人好懒
不讨厌点赞喜欢,总之你们随意
求评论,虽然我不会回啦
想到什么再补充

Finders keepers

If you don’t have anything to fill a void with, you’ve just got shuffle around what you’ve got.

On a more personal note, I’ve said many many times that Handplates is a very long story, and it’s not over by a long shot. There are lots of things to be resolved, mysteries to uncover, things to learn, you name it. But making it to this point in the story (well technically, Gaster falling, but this is sort of the other half of that scene) was a personal goal for me for a very long time. Even if I couldn’t finish the whole story, I wanted to at least make it here, and I swore to myself I would long ago. I was determined, haha. And thanks to all of you, here we are.

I want to see this story to the end. Right now it seems like a daunting prospect because there’s so much of it left, but I’m going to keep taking it one step at a time, for as long as I can. But I wanted to stop for a moment to thank you for reading. Thank you for sharing, drawing, writing, dubbing, translating, animating, and engaging with this story. Thank you for your support, and your encouragement, and your patience. Thank you for caring. It helps keep me going.

如果你没有什么东西来填充虚空的话,你就只能只能在你有的东西之间拖着脚走来走去了(?)。

在一个更私人的笔记里面,我说过很多很多次,手牌是一个非常长的故事,不会由一个长前奏结束。还有很多事情要去解决,很多秘密去揭示,很多东西去学习,等等等等。但是把故事画到这里(严格说来,到Gaster坠落那里,但这里可以说是这一幕的另一半)是很长一段时间中我的一个个人目标。就算我不能画完整个故事,我想至少要画到这里,我在很久之前对自己发过誓。我有决心,哈哈。然后我们就在这里了,谢谢你们所有人。

我希望看到这个故事的结局。现在看来未来令人生畏,因为剩下的还有很多,但我打算一步一步来,有多久画多久。但我想停下一小会来谢谢你们的阅读。谢谢你们的分享,画同人,写文,配音,翻译,做动画,还有期待这个故事。谢谢你们的支持,你们的鼓励,和你们的耐心。谢谢你们的关心。这让我前进。

评论(4)
热度(159)
只展示最近三个月数据

© 火洣 | Powered by LOFTER