手牌及六骨作者zarla的UT相关汉化堆积处
更新频率大概是周更
大概还算是个个人帐号所以平常会推荐很多无关的东西建议屏蔽
想做的事好多但人好懒
不讨厌点赞喜欢,总之你们随意
求评论,虽然我不会回啦
想到什么再补充

An empty mirror only shows what's left inside


No longer I pretend
The staircase I descend

Will lead me anywhere but my unscripted end

[...]

No longer I defend
The choices I pretend
Could make amends that heal the loss of precious time
My conscience paralyzed
Against the rising tide

Of haunting memories that drown a wasted life


I was listening to 链接 and this mental image wouldn't leave me alone...


Gaster (c) Undertale: watch that last step, it's a doozy

————————

歌词等哪天有时间了再搞

翻译器作品:

我不再假装

我走下楼梯

会把我带到任何地方,除了我未预先安排好的结局

[...]

我不再为你辩护了

我假装的选择

可以弥补失去的宝贵时间

我的良心瘫痪了

迎着上涨的潮水

那些难以忘怀的回忆,淹没了虚度的生命


评论(20)
热度(336)
  1. 共16人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 火洣 | Powered by LOFTER