手牌及六骨作者zarla的UT相关汉化堆积处
更新频率大概是周更
大概还算是个个人帐号所以平常会推荐很多无关的东西建议屏蔽
想做的事好多但人好懒
不讨厌点赞喜欢,总之你们随意
求评论,虽然我不会回啦
想到什么再补充

[UNDERTALE SPOILERS] Jumping to conclusions

Am I the only one who totally thought this was what was going to happen when the SAVE option came up and thus totally freaked out? I am, aren't I. I DON'T KNOW WHY THIS WAS THE CONCLUSION I JUMPED TO WHY WOULD THE GAME DO THIS, IT'D MAKE NO SENSE how would the battle even progress this way
WELL EITHER WAY I FREAKED OUT FOR A BIT AT THE THOUGHT i mean how could i only choose ONE, i love them all so much ;_;

This was all nicely spaced and centered and then Asgore ruined it with his stupid giant cape gdit. I could never get it to line up properly as a result. Oh well.
An excuse to draw the Lost Souls with flamey heads? Perhaps.

 

我是唯一一个在save选项出现的时候真的以为会发生这种事然后被吓呆的人吗?我是,对吧。我不知道结局为什么会是这样的,我开始想为什么这游戏要这么做,这没有意义,战斗要怎么进行下去呢(?)

其实另一方面我有点被这个想法吓到,我是说我怎么能只救一个呢,我爱他们所有人QUQ

本来大家都排得好好的然后Asgore的大披风就显得特别突兀。我总是不能把他排好。随便吧

【因为迷失灵魂的缘故翻译迷失了,总之】

评论(9)
热度(134)
  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 火洣 | Powered by LOFTER