手牌及六骨作者zarla的UT相关汉化堆积处
更新频率大概是周更
大概还算是个个人帐号所以平常会推荐很多无关的东西建议屏蔽
想做的事好多但人好懒
不讨厌点赞喜欢,总之你们随意
求评论,虽然我不会回啦
想到什么再补充

Just a machine full of moving parts


链接 reminded me of Gaster for a while, in particular these lines:

I'm still alive but I can't feel
I got stuff inside but it's not real
They say I'm fine but I feel synthetic
Nothing human left in me
I'm just a machine full of moving parts
I got emptiness where I used to have a heart
I'm still breathing but I'm synthetic
Nothing human left in me
Nothing human about me

But I only got a clear mental picture for it recently, haha.


【这首歌】让我有一瞬间想起了Gaster,特别是这些歌词:


(我没听过这首歌我就乱翻了)
我还活着但无法感知
内心痛苦但此非真实
他们说我没事但我感觉虚伪
在我之中没有人性
我只是运作的机器
心脏所在如今只是空洞
我还在呼吸但我感觉虚假
在我之中没有人性
在我周围没有人性


但我最近才对此有一个清晰的脑中草图,哈哈。


————————————

如果有谁知道这首歌是什么的话欢迎在评论区科普

评论
热度(52)
  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 火洣 | Powered by LOFTER